Výrobci vymýšlí stále rafinovanější a promyšlenější způsoby, jak zaujmout svými produkty, aby si je koupilo co nejvíce lidí. Někdy se to úplně nepovede a zákazníci po koupi zjistí, že produkt, který měl velkou reklamu, se vlastně neliší nijak od toho, na co byli zvyklí. Někdy se však povede, že výrobce se svým produktem opravdu zaujme, ať už je to díky designu či funkčnosti. My se dnes zaměříme na tu první skupiny a vy uvidíte, že tentokrát to byla opravdu trefa do černého!
1.Ideální balení pro ořechy.
2. Talíř pro všechny milovníky koček.
3. Tato kniha naučí vaše děti, jak si zavázat tkaničky.
4. Pokud vás otravuje věčné vrzání židlí.
5. Květináč pro fanoušky Simpsonů a memů zároveň.
6. Hranolky a kečup, tak to má být.
7. Miska na sójovou omáčku s různými vzory.
8. Toto balení pálivých omáček mě opravdu vyděsilo.
9. Lepší, než obyčejné talíře.
10. Kam se hrabou obyčejné bluetooth repráky.
11. Ou, jít tady po tmě a opilej, asi bych omdlel.
12. Povedený 3D efekt.
13. Pokud jste dneska ještě nedostali pusu.
Co na tyhle cool vychytávky říkáte? Rozhodně se dá říct, že tudy vede cesta, jak si získat nové zákazníky a udržet si ty stávající. Firmy zkrátka musí mít zaměstnance, kteří prokazují kreativní myšlení a dokážou vymyslet takové chytlavé produkty, což se nyní povedlo.
Čerpali jsme z brightside.me