Objednávání přes internet je v posledních letech čím dál populárnější a především v době covidu jeho popularita raketově vzrostla a nyní objednávají oblečení či elektroniku i lidé, kteří si dříve radši zašli do obchodu. Tento článek je však vlastně jedním z důvodů, proč mají někteří lidé z online nákupů obavy. Někdy totiž takový nákup může skončit velkým rozčarováním a místo slíbeného produktu, na který jste se těšili, přijde něco, u čeho nevíte, jestli se smát nebo brečet!
1. To je bazén pro myši?
2. Tomu se říká štýl.
3. A kdo ukradl náplň?
4. Na obrázku teda vypadal trochu větší.
5. Zapomněli dodat, že je to podložka do domečku pro panenky.
6. Tohle dostat, tak to asi jdu hodit výrobci na hlavu.
7. Vypadá to sice hezky, ale ten gauč z jejich fotky musel být fakt malý.
8. To se za tu chvilku už rozteklo?
9. Ok, zkusím to ještě nafouknout.
10. Co jste mi to poslali za obludu?!
11. Asi si spletli účesy.
12. Nikdo mi neřekl, že si mám koupit balíček M&M’s k tomu.
13. Eshop se mě asi snaží motivovat k hubnutí.
14. Po každé kytce budu muset doplnit vodu.
15. Radši si vždycky objednejte aspoň střední hranolky.
16. Moment, jdu si pro džem.
17. Výrobci chipsů už začali dělat i sladké dezerty.
18. Asi mám zkrátka gigantickou kočku.
Co myslíte, dají tito lidé eshopům ještě druhou šanci? Pro příště bych jim určitě doporučil objednávat z ověřených eshopů a také číst recenze, ty mohou říct opravdu hodně. Na druhou stranu je fakt, že jsme mohli vidět i známé značky, a ti co dělali tento konkrétní produkt asi neměli svůj den.
Čerpali jsme z brightside.me