in

Sladká očekávání jim zkazila tvrdá realita! 15+ lidí, kteří naletěli.

adme.ru
Reklama

Nejhorší je, když si člověk něco objedná nebo prostě jen za něco zaplatí a pak musí čekat, jak to dopadne. Čekání je to nejhorší, protože se může cokoli pokazit a že se to stává opravdu často! V takových chvílích obvykle chceme křičet, pláč nebo se i smát a to vše současně. A jak zklamání z nepovedených nákupů, nebo jiných situacích, snášíte vy?

1. Slibovali velkou prolézačku pro kočky. Ta naše se na to ani nevleze.

adme.ru

2. Moje přítelkyně se pokusila s naší kočkou napodobit fotografii na internetu.

adme.ru

3. To vlevo jsem si objednal a to vpravo jsem obdržel.

adme.ru

4. Objednala jsem si drahé paruky a doufala, že budou kvalitní. Vypadají, jako bych je ukradla panence.

adme.ru

5. Už nikdy si v této restauraci neobjednám.

adme.ru
Reklama

6. Chtěla jsem mít vlasy jako ty na fotce vlevo… jaksi to nedopadlo.

adme.ru

7. Snila o tom, že se stane vlkem, ale stala se smutným medvídkem.

adme.ru

8. Celkem se to tomu i podobá, jen mají střih jako pytel na brambory.

adme.ru

9. Kdo by si troufl to ochutnat?

adme.ru

10. Opravdu zvláštní.

adme.ru

11. Chtěli po mě, ať si nechám udělat letní sestřih. Teď litují víc oni, než já.

adme.ru

12. Našel jsem v koláčku štěstí reklamu.

adme.ru

13. Vypadá celkem vyděšeně.

adme.ru

14. A tak mi přišla židle z Amazonu.

adme.ru

15. V takových chvílích vaše vnitřní dítě velmi pláče.

adme.ru

16. Myslela jsem, že jsem si objednala pěkný včelí prsten… mýlila jsem se.

adme.ru

17. Objednal jsem dárkovou kytici a přišli mi jen umělé kytky.

adme.ru

18. To mi při donášce jídla ujídali?

adme.ru

Tak schválně, kolikrát jste byli vy při online nákupu nebo donáškové službě nebo i obyčejné službě, zklamaní? My už to raději ani nepočítáme a raději se držíme toho, že co prvně nevidíme, tak to si nepořídíme. A jaká je vaše strategie?

Reklama