Objednávání zboží online je ošidná věc. Všechno by mělo fungovat hladce… ale jen pokud budete mít štěstí. Můžete získat svou objednávku přesně tak, jak jste chtěli a zůstanete blaženi s vědomím, že je takové nakupování spolehlivé a bezpečné. Nemálo lidem se však již stalo, že dostali svou položku v nesprávné velikosti, barvě, rozměrech nebo dokonce jim přišlo něco úplně jiného – a také divného! Jaké zkušenosti s tím máte vy?
1. To vůbec není ten obrázek, co je na krabici!
2. “Objednal jsem pro dceru tyto krásné pletené rukavice. Tohle jsem dostal.”
3. “Právě mi přišla nové obří televize. Rozbalil jsem ji, zavěsil, zapnul a takhle to vypadá…”
4. Vypadá to otřesně!
5. To vůbec nevypadá tak, jak slibují.
6. Co jsem si objednal VS. Co mi přišlo… Ne, není to sranda.
7. Jako je to ono, ale není to ono.
8. A mám po kameni na pizzu díky neopatrné přepravě,… děkuji.
9. A takto mi přišla mikrovlnka.
10. To vůbec není realistická hračka.
11. Chci věřit. VS. Chci odejít.
12. A tak jsem zkusila nakupování online… naposledy.
13. Nejsem ani naštvaný, ale ani se nesměju.
14. Drahá zlatá maska – očekávání vs. realita.
Vidíte, že někdy vybírat jen podle velikosti zkrátka nestačí. Hlavní je volit ověřené obchody, ověřené značky a případně si přečíst i recenze. Pak byste při nákupu online neměli udělat přešlap. Ve většině případů lze zboží samozřejmě vrátit nebo vyměnit, ale je to přeci jen zbytečná starost navíc a proces je často zdlouhavý.
Čerpali jsme z brightside.me