Objednávání zboží online je ošidná věc. Všechno by mělo fungovat hladce… ale jen pokud budete mít štěstí. Můžete získat svou objednávku přesně tak, jak jste chtěli a zůstanete blaženi s vědomím, že je takové nakupování spolehlivé a bezpečné. Nemálo lidem se však již stalo, že dostali svou položku v nesprávné velikosti, barvě, rozměrech nebo dokonce jim přišlo něco úplně jiného – a také divného! Jaké zkušenosti s tím máte vy?
1. „Extra velký“ bazén pro psy, říkali…
2. Moje nová vana dorazila a nebyl to tak relaxační zážitek, který jsem očekával.
3. Nářezový květináč s Godzillou? No nám přišel divný hlodavec…
4. Ten plyšák měl být o velikosti spacáku,…
5. To má k originálu opravdu daleko.
6. Už ani tabulce velikostí nemohu věřit.
7. Měla to být nádherná vitráž,..
8. Vlastně mi poslali to, co inzerovali,… já to jen blbě pochopil.
9. Tak to je velmi malé.
10. Bota v botě?
11. To se stane, když si koupíte boxovací pytel za $20 online.
12. Vždyť to jsou sprchové hlavice?!
13. S touto zimní čepicí vám alespoň nebude zima.
14. A to přitom naše kočka není tlustá.
Vidíte, že někdy vybírat jen podle velikosti zkrátka nestačí. Hlavní je volit ověřené obchody, ověřené značky a případně si přečíst i recenze. Pak byste při nákupu online neměli udělat přešlap. Ve většině případů lze zboží samozřejmě vrátit nebo vyměnit, ale je to přeci jen zbytečná starost navíc a proces je často zdlouhavý.
Čerpali jsme z brightside.me