Hotely, penziony a další ubytovací zařízení mohou mít podle kvality jednu až pět hvězdiček. Počet hvězdiček ovlivňuje spousta kritérií jako například dostupné služby, velikost a výbava pokojů, stravovací služby atd. Nejčastější bývají tří a čtyřhvězdičkové hotely. Majitelé a personál hotelů se snaží, aby měli co nejvíce spokojených klientů a v některých případech se můžeme setkat s vychytávkami, které jsou sice na jednu stranu maličkosti, ale potěší a mile překvapí nejednoho zákazníka! A přesně na ty se dnes zaměříme.
1. Čokoládové přivítání v podobě nástrojů.
2. Barevné rozlišení na ručnících.
3. Zde si naservírujete med přímo z plástve.
4. Dotykové tlačítko proti zamlžování.
5. Houpačka přímo na pokoji.
6. Otvírák na lahve na boční straně umyvadla.
7. Snídaňový sendvič s logem.
8. Teploměr vody ve sprše.
9. Model samotného hotelu z lega.
10. Dvojité schody.
11. Ručníky na odstranění make-upu.
12. Miniaturní přípravek na umývání nádobí.
Ve velké konkurenci, kdy hlavně v turisticky atraktivních místech jsou desítky až stovky hotelů, je poměrně těžké uspět a často mohou rozhodovat právě takové detaily. Proto je určitě super, když taková vychytávka někoho z hotelu napadne, jak pro ně samotné tak i pro všechny hosty!
Čerpali jsme z brightside.me