Objednávání zboží online je ošidná věc. Všechno by mělo fungovat hladce …ale pokud budete mít štěstí. Můžete získat svou objednávku přesně tak, jak jste chtěli a zůstanete blaženi s vědomím, že je takové nakupování spolehlivé a bezpečné. Nemálo lidem se však již stalo, že dostali svou položku v nesprávné velikosti, barvě, rozměrech nebo dokonce jim přišlo něco úplně jiného – a také divného! Jaké zkušenosti s tím máte vy?
1. Ano, nevěřím svým očím.
2. No super.. Díky Amazone.
3. A tak slibně to vypadalo.
4. Přišly mi obě boty pravé.
5. No prostě AliExpress.
6. Tak nakonec si to musím i sám vyrobit.
7. Je fakt, že velikost nikde neuvedli.
8. Opravdu mini vlhčené ubrousky.
9. To není fér!
10. Tak proto byla tak levná.
11. Thorovo kladivo, jaké svět neviděl.
12. Přišli mi úplně jiné židle, než jsme si objednala.
13. Co se to chudákovi stalo?!
14. Podvedli mě!
Vidíte, že někdy vybírat jen podle velikosti zkrátka nestačí. Hlavní je zkrátka volit ověřené obchody, ověřené značky a případně si přečíst recenze. Pak byste při nákupu online neměli udělat přešlap. Ve většině případů lze zboží samozřejmě vrátit nebo vyměnit, ale je to přeci jen zbytečná starost navíc a proces je často zdlouhavý.
Čerpali jsme z adme.ru