Zatímco v kamenných obchodech většinou alespoň přibližně vidíme, co zhruba kupujeme, s objednáváním po internetu už je to horší. Především u gigantů jako je například eBay, AliExpress a další, kde svoje zboží prodává mnoho menších společností, často neznámého původu, či dokonce jednotlivci, to občas může být ošemetné. Je potřeba si dobře všímat a číst recenze, což nejspíš tito lidé zanedbali a pak to dopadlo takhle!
1. Ten je nějakej vyhublej.
2. Aspoň že za kapucí je toho kožichu dost.
3. Třeba se to zvětší, až to vyperu…
4. Trochu jste mi spletli velikost.
5.To jsem zvědavá, jak v tom budu vypadat.
6. No budiž, ale mohlo to být lepší.
7. Chtěl jsem je pro sebe a ne pro děti.
8. Budeš muset ještě zhubnout no.
9. Co to je za obludu??
10. Asi mi poslali lite verzi.
A jak zní doporučení na závěr? Buď si pročíst recenze samotných e-shopů, nebo daných prodávajících. Zvlášť, pokud objednáváte ze zahraničí, tak se případné kompenzace poté neřeší úplně jednoduše!
Čerpali jsme z brightside.me