Objednávání zboží online je ošidná věc. Všechno by mělo fungovat hladce …ale pokud budete mít štěstí. Můžete získat svou objednávku přesně tak, jak jste chtěli a zůstanete blaženi s vědomím, že je takové nakupování spolehlivé a bezpečné. Nemálo lidem se však již stalo, že dostali svou položku v nesprávné velikosti, barvě, rozměrech nebo dokonce jim přišlo něco úplně jiného – a také divného! Jaké zkušenosti s tím máte vy?
1. Tak nám přišla vrtačka…
2. Útulná deka z Číny.
3. Daleko od reality.
4. Vypadají tak přirozeně….
5. Co jsem viděl na Aliexpress vs. co jsem dostal.
6. Všichni jsme byli velmi zklamaní,…
7. Objednali jsme si květinového jednorožce a dostali květinové… štěně?
8. Táta udělal klasickou chybu… nezkontroloval rozměry.
9. Mini koberec.
10. Chudák vypadá zklamaně.
Vidíte, že někdy vybírat jen podle velikosti zkrátka nestačí. Hlavní je zkrátka volit ověřené obchody, ověřené značky a případně si přečíst recenze. Pak byste při nákupu online neměli udělat přešlap. Ve většině případů lze zboží samozřejmě vrátit nebo vyměnit, ale je to přeci jen zbytečná starost navíc a proces je často zdlouhavý.
Čerpali jsme z brightside.me