Jedním z důležitých faktorů úspěchu každé firmy, akce atd. je dobrá reklama, proto si známé firmy často najímají různé grafické designéry, kteří jim reklamu zařídí. Tentokrát si však ukážeme reklamy, kdy se sice její tvůrci snažili být co nejoriginálnější a chtěli udělat poutavou reklamu, reklama je však poutavá – řekněme trochu jinak, než původně zamýšleli!
1. Spojením těchto dvou názvů vznikl zcela nový film.
2. Co mělo vlastně být tady?
3. Děti si zde hrají velmi pomalu.
4. To zní jako pořádný demotivační citát.
5. Ženy vs. děti
6. Rovnou potraťte, nemá to smysl.
7. Bojte se dárcovství krve.
8. Uuh, asi se mi právě začalo navalovat…
9. Shosple colupis
10. Něco tady chybí…
11. Stand hong, with kong!
12. Garantujeme zhoršenou kvalitu.
13. Co vlastně máme dělat?
14. Equaaffass ali…no dobře, kašlu na to.
15. Hnedka přesně víme.
16. Dip dip dip!
17. Demostrance proti sýrovým katastrofám.
18. Otevřete to radši venku.
19. Zastavte Zemi!
20. Věděli byste jakou nehodu udělat?
Toto jsou dobré příklady toho, jak se to dělat nemá. Promíchat různě slova nebo i písmena je sice zajímavé, pak však vznikne něco úplně jiného a ani ty barvy tomu moc nepomůžou. Snad se daní lidé poučili, příště už se to určitě povede! A co vy? Pochopili jste ty reklamy?
Čerpali jsme z boredpanda.com