A máme to tu zase. Stejně jako včera, tak i dnes jsem se rozhodli připomenout si téma nepovedených online nákupů a naprosto zoufalých lidí, kteří pak nevědí, co dělat. Jestli se smát nebo brečet nebo se vztekat a chtít své peníze nazpět. Ať už je to jakkoli, hlavní je, že my se nyní pěkně nasmějeme. Sice nikomu nepřejeme nic špatného, ale nepoučit se stejně online nakupovat? To je vážně k smíchu.
1. Objednala jsem si žehlící prkno…. přišlo spíše prkénko.
https://twitter.com/CristinaCriddle/status/946796777612726274
2. Pánvička má jiné rozměry, než slibovali.
3. Gril za 50 dolarů z Amazonu? Jasně…
https://twitter.com/sdedmari/status/903231235274579970
4. To je podvod!
5. Mělo to být skládané nástěnné zrcadlo… mělo.
https://twitter.com/hopeskas/status/986428090984357888
6. To se jaksi nepovedlo.
7. Jako jsou to ony, ale nejsou to ony.
https://twitter.com/Freaky2Boy/status/988037867862740993
8. Měl to být velký klobouk…
9. To si vůbec není podobné.
https://twitter.com/conz/status/938213341176229888
10. Cestou se jaksi scvrkl.
11. To vážně jede kůň na člověku?
https://twitter.com/kangye_stanley/status/973516931423784960
12. Je pěkná, ale vůbec ne jako ta na obrázku.
13. Mini kobereček ani ne na jednu nohu.
https://twitter.com/aine_tierney/status/788138082377818112
14. Ty si nejsou vůbec podobné.
15. Byl podveden!
https://twitter.com/hotted89/status/776396409071337473
To jsou ale chudáci… No představte si, že se na něco strašně moc těšíte nebo jste koupili někomu dárek netrpělivě čekáte až to přijde a ono to dopadne takto katastrofálně… Není to k vzteku? Proč to ti prodejci dělají?
Čerpali jsme z adme.ru