Na světě snad neexistuje nikdo, kdo by neznal společnost Apple Inc. Tato společnost si nás všechny získala svými produkty, jako jsou například iPhony, Apple Watch, iPady, iPody a tak dále. I když se ale vše může zdát naprosto normální, přesto má tato společnost menší tajemství. Jaké?
Celá vizáž Apple Inc. je postavena na jednoduchém a čistém designu. Plynulé elegantní linky a křivky, využití moderních materiálů a kombinace decentních a jemných barev. Zajímavé je, že spoustě lidem se pod názvem této firmy jako první vybaví čistě bílá – naprosto bezchybná barva. A přesně takovou chce mít Apple i pověst. Co to ale pro nás znamená?
Všichni víme, že velkolepé filmy, jako jsou například Avengers, na které se těší celé miliony fanoušků, jsou sponzorovány společnostmi nemalých rozměrů. Většinou jde například o takové kolosy, jako je BMW, Audi, Sony nebo právě Apple Inc. Nejenže přispívají do rozpočtu režie nemalými částkami, ale také přímo svými produkty, které můžeme při pozorném sledování i najít. Jak je to ale v případě firmy Apple Inc.?
Jak už název článku napovídá, je v tom menší háček. Ano. Pokud jste ve filmu sponzorovaném společností Apple Inc. hrdinou, automaticky dostanete všemožné produkty, abyste je mohli ve filmu propagovat a nenápadně divákům ukazovat, že to je to pravé a to dobré, co by si měli popřípadě i koupit. Pokud ale hrajete padoucha, či jakkoli negativně laděnou postavu, tak máte smůlu!
Ano slyšíte dobře, společnost Apple se snaží ze všech sil o to, aby na ně bylo vrháno jen a pouze to nejlepší možné světlo. Nechtějí nijak riskovat, aby jejich produkty byly spojovány s něčím negativním či jakkoli násilným. S tímto odhalením přišel naposledy slavný režisér Rian Johson a i když už to je nějakou dobu, postoj společnosti Apple se nijak nezměnil.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Musíme říci, že nás postoj firmy Apple Inc. opravdu upřímně překvapil. Zvláště v dnešní době, kdy se lidská společnost snaží být co nejvíce vyvážená a nikoho neznevýhodňovat, si nejsme tak úplně jisti, zda se jedná o ten správný marketingový tah.
Ať už je to ale jakkoli, pro příště máme jasno, čeho si budeme ve filmech všímat, abychom se o tomto tvrzení přesvědčili. A co na celý tento postoj k padouchům říkáte? A koho máte raději – hrdiny či padouchy?
Inspirovali jsme se na echo24.cz