Každý den v práci je jiný a každý nám může přinést jiné výzvy. Vy, co již pracujete nebo máte nějaké zkušenosti za sebou například z brigády, tak jisté víte, že někdy je to pohoda a ty hodiny tam utečou bez nějakých větších komplikací, avšak někdy to naopak nejde tak lehce a vy poté odcházíte naštvaní a frustrovaní. Dnes se podíváme na díla designérů, návrhářů či architektů, kteří očividně měli před sebou nějaké výzvy, které možná ani nebyly tak náročné, ale řekli si, že je vyřeší po svém, lépe řečeno svým sofistikovaným způsobem!
1. Proč zrovna tam?
Byly zde dvě možnosti, buď posunout podpěrný sloup a nebo obrazovku s odjezdy. V tomto případě se ale člověk, který jede druhým busem z vrchu, nedozví, v kolik jede. Alespoň z této tabulky ne.
2. Jedna otázka: Proč?
Mohli vzít čtyři menší lustry a dát je do rohů, a nebo nechat tento velký a dát ho doprostřed. To, jak ho plácli ke kraji, ovšem kazí celkový vzhled a perfekcionisté při pohledu na toto zapláčou.
3. To vypadá hrozně…
Asi zde byl nějaký pokus o splynutí, ale vypadá to docela hrůzostrašně. Nic ve zlém, ale toto fakt není povedená reklama.
4. No, co k tomu říct.
Na jednu stranu je to originální a pro někoho možná stylové, ale na druhou stranu je to dost zvláštní a hlavně nepraktické. Po delším používání lze předpokládat, že to tu bude dost promáčené.
5. Ne tak docela.
Kafe a donut k sobě ladí a společně si je vychutnáte, nicméně v případě této reklamy měli buď zvolit lepší design, a nebo nakreslit puzzle tak, aby do sebe skutečně pasovaly.
6. HAME
Slovo, které by se do češtiny dalo přeložit jako “damov” 😀 Záměr sice byl zřejmý, ale kdyby například z M udělali dva domky, určitě by to vypadalo lépe.
7. Jako z nějaké staré PC hry.
Ten, kdo navrhnul toto, nejspíš nějakou takovou hrál a řekl si, že to zkusí převést i do reálného života. Úsudek si již každý udělejte sami.
8. Asi nebyla jiná možnost.
I tak to ale určitě šlo vymyslet lépe a ne takto. Ještě, že jsou ty sloupy alespoň u kraje a ne uprostřed, tím pádem se jakž takž dá procházet.
9. Donutí vás to otevřít.
U této klobásky se nemůžete podívat na nutriční hodnoty a složení, dokud neotevřete obal. Chytrý marketingový tah!
10. Alespoň je to užitečné.
Především v Japonsku se nacházejí toalety, kde se umývadlo nachází na vršku toalety a voda pak teče do nádrže, kde se poté využije ještě na spláchnutí. Tady to vypadá na něco podobného, provedení je však poměrně zvláštní. Každopádně svůj účel to plní, o tom žádná.
11. Asi měli zvolit jiný stát.
V tomto případě se jedná o mapu státu Lousiana, která se na místo O úplně nehodí. Kdy jí dali na místo L, určitě by udělali lépe!
12. Bazénové posezení.
Nejspíš chtěli udělat posezení ve stylu barových židlí v bazénu, nicméně je otázkou, jestli je něco takového žádoucí na autobusové zastávce.
Nedá se říct, jestli jsou tyto nápady vyloženě špatné (až na určité výjimky), jsou ale minimálně dost zvláštní a ve většině případů by se dalo nalézt nějaké zlepšení. Na druhou stranu je možné, že účelem bylo skutečně vyrobit něco takového, pak je to samozřejmě v pořádku. 😀
Čerpali jsme z brightside.me