Pokud chce firma mít dobré logo, mělo by to být logo jednoduché, které si každý zapamatuje, a zároveň i poutavé. Pokud se podíváme na loga nejznámějších textilních výrobců, jako jsou Nike, Adidas a další, ti všichni mají jednoduchá loga, která každý zná, a zároveň se i hodí na jejich produkty (boty s fajfkou či se třemi pruhy zkrátka vypadají dobře).
1. Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission
2. A-Style
3. Office of Government Commerce
4. Mont-Sat
5. Arlington Pediatric Center
6. Pepsi
7. Clinica Dental
8. Computer Doctors
9. Locum
10. CatWear
11. Institute Of Oriental Studies
12. Kudawara Pharmacy
13. Kids-exchange
14. Junior Jazz Dance Classes
15. Letmí olympijské hry Londýn 2012
Ačkoliv všechny tato loga mají nějaký význam, většina z nás si je vyloží trochu jinak. A zatímco v některých případech šlo jen o návrhy či o krátkodobé použití, některé firmy tato loga stále používají, například Pepsi, jejíž logo všichni známe, ale po zhlédnutí tohoto obrázku se na něj budeme dívat trochu jinak.
Čerpali jsme z boredpanda.com