Jak všichni víme, v dnešní době existují všemožné možnosti, jak si vydělat peníze. Někdo musí tvrdě pracovat rukama od rána do večera a jinému zase stačí jen vyfotit pár fotek a zveřejnit je na svých sociálních sítích. Nejhorší však na tom je, že výdělky jsou mnohdy i několikanásobně vyšší. A Zuzana Plačková to všem jedině potvrdila.
Zuzana Plačková, taktéž známá jako “královna slovenského Instagramu” se na svých sociálních sítích postarala o pěkný rozruch. Konkrétně na Instagramu totiž zveřejnila příběh tzv. “story”, ve kterém udělala přehledný ceník o tom, kolik si za jakou spolupráci účtuje peněz. A že to rozhodně nejsou malé sumy…
Pokud byste se tedy například jako firma či podnikatel rozhodli, že byste chtěli využít na půl roku nebo na rok právě služby Zuzany k propagaci svých výrobků a práce, museli byste zaplatit:
- za 1 “story” – 2.000 eur + DPH, což je v naší měně něco málo přes 47.000 Kč
- za set více “stories” – 3.500 eur + DPH, což je v přepočtu necelých 83.000 Kč
- za 1 stálý příspěvek a 1 krátké video – 10 000 eur + DPH, což vychází na zhruba 237.000 Kč
- za 1 stálý příspěvek a 1 “story” – 11 000 eur + DPH, za téměř 261.000 Kč
- za 1 stálý příspěvek a 1 set více “stories” – 12 000 eur + DPH, za neskutečných 284.500 Kč
Zobrazit příspěvek na Instagramu
I kdy víme, že influenceři se v dnešní době stávají snad tou nejoblíbenější formou marketingu, někdy nám ty ceny za jejich práci připadají opravdu moc přemrštěné. Nebo vám přijde v pořádku dát více než svůj roční plat za to, že někdo pořídí fotku či video nějakého toho vašeho produktu, zveřejní ho na své sociální sítí a tím pro něj práce končí? To je poněkud málo muziky za tolik peněz. A jaký je na to váš názor?
Tématem jsme se inspirovali na emefka.sk