Lada “Laduška” Kašparová se poslední dobou dala na cestu propagace snad každé společnosti, která ji napíše. Od propagace společnosti SHEIN přešla na produkty z nebezpečných látek HHC a momentálně propaguje ještě kontroverznější asijský web Temu. Svým divákům nabízí slevové kupóny, oni ji však kritizují.
Jedna z nejkontroverznějších influencerek na české scéně, Lada Kašparová, která na sociálních sítích vystupuje pod přezdívkou Laduška, čelí obrovské kritice. Její profil na sociálních sítích zaplnila pochybnými spolupracemi s těmi nejvíce spekulovanými společnostmi. Nejen, že krátce po zprávách o předávkování dětí s HHC ho začala propagovat, po několika dnech se na jejím profile objevila také reklama na čínskou kritizovanou společnost Temu.
@laaduskaHAUL z @temu_czechia 😍! Použijte kód: dkr5976 v aplikaci. Nový uživatelé získají kupon v hodnotě 2550Kč! Navíc zdarma doprava a 90 dní na vrácení zboží 😍 Odkaz v BIU ❤️♬ původní zvuk – Laaduška
V haulech z této stránky popisuje, co všechno si objednala a v jakém stavu jí to přišlo. Zároveň svým divákům nabízí výhodné slevové kupóny v hodnotě 250 korun, přičemž na Temu si za takovou částku koupíte i zimní kabát. O této aplikaci jsme psali v jednom z nedávných článků, kde zmiňujeme například to, že byste si měli dávat pozor na své osobní údaje.
“Nejdřív propaguješ Primark, pak SHEIN a teď Temu? Nechápu, proč podporuješ takové hnusy. Ačkoliv jsi propagovala i takovou bídu jako HHC, Temu je ze všech spoluprací asi ta nejodpornější,” píše jedna ze sledujících. Je očividné, že sledující žádný slevový kód nezajímá, především si většina v komentářích stěžuje na pochybné spolupráce této influencerky.