Objednávání zboží online je ošidná věc. Všechno by mělo fungovat hladce… ale jen pokud budete mít štěstí. Můžete získat svou objednávku přesně tak, jak jste chtěli a zůstanete blaženi s vědomím, že je takové nakupování spolehlivé a bezpečné. Nemálo lidem se však již stalo, že dostali svou položku v nesprávné velikosti, barvě, rozměrech nebo dokonce jim přišlo něco úplně jiného – a také divného! Jaké zkušenosti s tím máte vy?
1. Objednal jsem si knihu o meditaci a na každé stránce bylo jen „Nádech“ a „Výdech“.
2. To je tak špatný, až je to skvělý!
3. Online koupené umělé řasy…
4. Že prý bazén pro psy.
5. Velkolepé Thorovo kladivo.
6. Najdi 5 rozdílů.
7. To nalevo je to, co si moje máma objednala pro naše kočky, a to napravo je to, co dorazilo poštou.
8. Co jsem si objednal (vlevo) vs. co jsem dostal (vpravo).
9. Nábytek pro hobity.
10. Tento chlapík si místo iPhonu omylem koupil konferenční stolek ve tvaru iPhone.
11. Tak tohle snad nečekal nikdo 😀 😀
12. To zklamání v jejích očích…
13. Co jsem mohl čekat, když se platilo jen za poštovné.
14. Dnes jsem obdržel své AirPods. Bože, jsou obrovské…
15. Můj poslední nákup online.
16. Koupil jsem si drahou vrtačku,… a tohle přišlo.
17. Při objednávání online buďte opatrní.
18. Co jsme si objednali vs. Co jsme dostali.
19. Jak jinak,..
20. Chudák Zaklínač. 😀
Vidíte, že někdy vybírat jen podle velikosti zkrátka nestačí. Hlavní je volit ověřené obchody, ověřené značky a případně si přečíst i recenze. Pak byste při nákupu online neměli udělat přešlap. Ve většině případů lze zboží samozřejmě vrátit nebo vyměnit, ale je to přeci jen zbytečná starost navíc a proces je často zdlouhavý.
Čerpali jsme z boredpanda.com