Jeden z nejméně relevantních tvůrců obsahu na české scéně, Profimann, si velice očividně kupuje své sledující. Společně s jeho dcerou natáčí na téměř každou sociální síť a dle aktivity jejich sledujících je zřejmé, že jejich sledující nejsou legitimní.
V předchozích článcích jsme často psali o, v poslední době, velice kontroverzním tvůrci obsahu na sociálních sítích, Profimannovi. On, společně se svojí dcerou Denisou, která je známá na internetu pod přezdívkou DenisaTV, jsou známí především kvůli žebrání na TikTokových živých vysílání. Jejich cílem je velmi očividné vydělat co nejvíce peněz právě skrze žebrání od svých sledujících.
Do teď však všechny zajímal pouze jeho TikTok, na druhou stranu jeho ostatní sociální sítě byly doslova nezajímavé. V poslední době ale zázračně vystřelil jeho YouTubový kanál, na kterém má momentálně přes 100 tisíc odběratelů. Jeho videa mají ale sotva 500 zhlédnutí, je tedy zřejmé, že odběratelé jsou koupení.
Podobně na tom je také jeho Instagramový účet, na kterém má přes 160 tisíc sledujících. Na jeho fotkách je stejně jako na YouTube velice malé procento viditelné aktivity (kolem 50 lajků). Jeho čísla na sociálních sítích jsou tedy velice spekulativní a téměř všem je jasné, že jsou jeho čísla i na této sociální síti dost pravděpodobně padělané.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Profimann ale není pouze TikToker, YouTuber a tvůrce obsahu na Instagramu, sám se považuje také za aktivního streamera na platformě Twitch. Na všech platformách mu jde pouze o jedno, vydělat co nejvíce peněz a dle jeho Instagramových fotek se mu to daří, pořídili si například nové BMW.
Inspirovali jsme se z: antiyoutuber.cz