Tvůrci reklam chápou, že mají jen několik sekund na to, aby upoutali naši pozornost. Proto se snaží do každé kampaně investovat veškerý talent, originalitu a vynalézavost, co mají. A když vše vyjde, máme příležitost obdivovat skutečná mistrovská díla reklamy, která by nikomu nevadila.
1. McDonald’s: „To je to, co miluji.“

2. Tele2: „Děláme z malých podniků silnější.“

3. Focus Optics Store: „Zaměření na pocity.“

4. Pneumatiky Continental: „Předpověď počasí: Bezpečnost.“

5. Coca-Cola: “Vyzkoušejte pocity.”

6. iPack: „Chytré balení.“

7. Kampaň proti ageismu.
“Odvaha nikdy nezestárne”, “Kreativita nikdy nezestárne.”

8. WWF: „Malý dárek k velké příležitosti. Gazely zanikly v Gruzii v 60. letech minulého století. Ale díky darům na program jejich obnovy se již zrodila pátá generace těchto zvířat.“

9. Mezinárodní literární festival v Sofii: „Jazyk, který jim dává hlas. Literatura ve francouzštině. Revoluce na 5 kontinentech.“

10. Ford: „Když to uvidíte, ještě není příliš pozdě. Ford Ranger – 2020 s autonomním nouzovým brzděním při rozpoznávání chodce.

11. Reklama na aviváž.

12. Transavia lety za nízké ceny: „Dárek na Vánoce po Vánocích.“

13. Chupa Chups: “Šťastný Valentýn!”

14. Reklama na speciální krmivo pro zvířata: „Těhotné krávy jsou křehčí, než si myslíte.“

15. Farnham: „Trochu hořké.“

16. Mania: „Léto nás překvapilo. Prodej letní kolekce v únoru.
