V dnešní době se nás kamenné obchody, e-shopy, firmy atd. snaží nalákat na různé bonusy. Například e-shopy nabízejí zákazníkům různé slevové kódy, obchody kromě standardních akcích například věrnostní karty a firmy zase lákají na třináctou mzdu či na vyšší objem dovolené. S těmito službami navíc jste se nejspíš setkali všichni, s čím jste se ale pravděpodobně ještě nesetkali je to, co uvidíte na následujících fotkách. Takový bonus byste rozhodně nečekali!
1. Při večeři jsme řekli číšníkovi, že skopové je příliš slané. Jako kompenzaci nám donesl toto ovoce.
2. Pár káv pro uklidnění při stříhání nehtů.
3. Seděl jsem v restauraci sám, proto mi číšník přinesl společníka.
4. Na konci dovolené jsme dostali ručně psaný recept na čokoládový dort, který nám opravdu chutnal.
5. Nakoupil jsem si pár zvýrazňovačů, prodavač mi dal několik dalších s tím, že prý vypadám inspirativně.
6. V Japonsku je i nový level objednávání. objednáte si kávu a pak si ho můžete ve vybraný čas ve vybraném automatu vyzvednout.
7. V jedné restauraci u nás je robotická obsluha.
8. Čekali byste toto v obyčejné kavárně?
9. Pokud vám již nestačí klasická bublinková folie.
10. Speciální vložky pro bolestivou menstruaci.
11. V Buenos Aires jsem dostal nejlepší capuccino, co jsem kdy viděl.
12. Malý hotelový balíček, který obsahuje dvě vložky, náplasti a tabletky proti bolesti.
Tak takový servis navíc se musí zamlouvat opravdu každému! Je vidět, že za nimi stojí lidé, kteří si svých zákazníků váží a není jim jedno, co dostanou. Ten druhý případ bývá bohužel častější, nicméně doufejme, že alespoň do budoucna se tyto nápady rozšíří.
Čerpali jsme z brightside.me