Dámy a pánové, už se vám někdy stalo, že jste zapomněli telefon třeba ve vlaku nebo v autobuse? Pokud ano, tak určitě dobře víte, co je to za problém, dostat jej pak zase zpátky. Teď nebereme v potaz problém, že by vám jej ukradl někdo z jiných cestujících. Máme namysli tu téměř nulovou ochotu personálu vám jej poté nějak předat. Proto se nebudeme divit, že dnešnímu příběhu ani nebudete chtít věřit.
Scéna jako z nějakého dojemného filmu se šťastným koncem se stala na letišti v Kalifornii. Letadlo od společnosti Southwest Airlines již bylo připraveno k odletu, když v tom si jeden ze zaměstnanců letiště všiml v odletovém prostoru odloženého telefonu, který patřil jednomu z cestujících.
“Když si naši zaměstnanci na letišti Long Beach všimli telefonu zákazníka zanechaného v oblasti brány pro let, který již byl nastoupen a odsunut od brány, neváhali. Rychle předali telefon našim Ramp Agentům, kteří s ním doslova “skočili” ke kapitánovi, aby jej vrátil zákazníkovi. #Světový den laskavosti” Vyjádřili se k této situaci Southwest Aerolinky, které přiložili i video předávání telefonu.
Jak můžete vidět na videu, zaměstnanci se opravdu snaží telefon kapitánovi předat, že u toho různě skáčou a kapitán se až nebezpečně naklání okénkem ze svého kokpitu. Naštěstí se ale celé předání vydařilo a telefon byl kapitánem předám jeho majiteli.
Je krásné vidět, že lidská ochota a laskavost ještě nevymřela. Škoda jen, že tady u nás v České republice se podobné chování moc nevidí. Nebo jste snad byli svědky nějakého podobného dobrého skutku?
Tématem jsme se inspirovali z novinky.cz