Že jim to není trapné! 15+ případů marketingových pastí, do kterých se lidé chytili.
Reklama
Rozmanitost zboží a služeb v moderním světě je zatraceně velká. Výrobci se navíc s chutí pouští do stovek triků, aby přilákali nové a nové zákazníky. Proto je vhodné přistupovat k výběru opatrně, protože se můžete snadno chytit do pasti chytrých obchodníků. Například u působivého balíčku nedokážete rozeznat množství zboží v poměru k přebytečnému plastu nebo například při koupi ekologického pera zjistíte, že je naprosto obyčejné a zase celé plastové. Kdo ví, možná brzy budeme moci nakupovat bez zbytečných nedůvěřivých myšlenek.
1. „Duální“ kamera.
2. Dárek nedárek.
3. Údajně pohodlnější sedadla.
4. Tolik plastu na tak malou věc?
5. Velmi „vydatný“ sendvič.
Reklama
6. Telefon, co všude vkládá své vodoznaky.
7. „Koupil jsem zabalenou hračku v krabici pro tříleté dítě. Tato vypadala slibně. Ukázalo se, že tam ten dráp je, ale jen vytištěný.“
8. Páni, vytvoření všech těchto šperků bude nějakou dobu trvat … Počkejte chvíli.
9. „A já jsem si říkal, proč se moje ruka neustále dotýká dna nádoby.“
10. Krabice “plná” tureckých sladkostí.
11. Jedna z kostek vůbec není kostkou.
12. Z takového množství písku je nepravděpodobné vytvořit, to co slibují.
13. Zmrzlina s občasnými čokoládovými kousky.
14. “Takhle budou jíst rychleji a udělají prostor pro nové zákazníky,” – zřejmě došlo jednomu obchodníkovi.
15. Byl jsem okraden!
16. A tak jsem si koupil 50% drahého prášku a 50% drahého vzduchu.